Kirjoita kurssin aikana mahdollisimman kattava pohdinta mikrotukihenkilönä toimimisen edellytyksistä, esim. mitä eri työvaiheita, työvälineitä ja -menetelmiä on mikrotukihenkilöllä selvittää seuraavia asioita:
- Miten selvität, mikä on ongelma?
- Mistä ongelma johtuu?
- Mikä on asiakkaan tarve ongelman korjauksen aikataulun ja menetelmien suhteen?
- Miten korjataan?
- Millä aikataululla?
- Kuinka ohjeistetaan asiakasta?
- Mitä prosessista tulisi oppia?
- Mitä eri asiakaspalveluun liittyviä asioita mikrotukihenkilön tulee hallita
Tarkoitus EI ole keskittyä tietokoneesta mahdollisesti löytyviin ongelmiin, vaan mikrotukihenkilön asiakaspalveluprosessiin, miten kohdata asiakas ja selvittää asiakkaan ongelma
Pari aiheeseen liittyvää kevennystä:
http://gamma.nic.fi/~myllma/mikro.htm
Onko tämä sitä nykyaikaista toimintaa Datanomien opettajalta.
VastaaPoistaBlogspot.. Koittaisit nyt edes... Täysin naurettavaa toimintaa. Teemakin on täysin susi!